Regulamin dotyczy świadczenia usług przez firmę Prubit Bartosz Pruchnicki z siedzibą w Wolsztynie, przy ul. Drzymały 20, zwana dalej Serwisem.
§ 1.Serwis
- Klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz oświadcza jego akceptację.
- Serwis przyjmując sprzęt wydaje pokwitowanie, które upoważnia do odebrania sprzętu.
- W przypadku braku pokwitowania jedyną możliwością odebrania sprzętu jest okazanie dowodu osobistego.
- Serwis przyjmując sprzęt zobowiązuje się do utworzenia konta klientowi celem identyfikacji, otrzymania historii zgłoszeń oraz możliwości uzyskania rabatów na usługę.
- Klient w każdej chwili może usunąć konto wysyłając taką dyspozycję do administracji strony prubit.pl, jednak wiąże się to z utratą historii zgłoszeń oraz możliwości uzyskania rabatów.
- Podany czas zakończenia naprawy jest orientacyjny i może się wydłużyć z powodu przyczyn niezależnych od serwisu, takich jak nieterminowe dostawy, uszkodzenia podzespołów w transporcie, sprowadzenie części z zagranicy, itp.
- Serwis umożliwia sprawdzanie statusu zgłoszenia poprzez stroną internetową oraz zobowiązany jest powiadomić klienta o zakończeniu naprawy. Data skutecznego powiadomienia odnotowywana jest w karcie naprawy.
- Serwis umożliwia klientowi podgląd historii swoich spraw serwisowych poprzez stronę.
- Za skuteczne powiadomienie przyjmuje się przekazanie klientowi ww informacji drogą telefoniczną lub poprzez pocztę elektroniczną.
- Jeśli Klient nie odbierze sprzętu, po 90 dniach (od daty zakończenia naprawy) sprzęt ten jest uznawany za porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne firma Prubit.
- Serwis zastrzega sobie prawo do oddania nienaprawionego sprzętu o nieco innych objawach, zależnie od zastosowanych metod diagnostycznych i wykonanych czynności serwisowych.
- Serwis nie bierze odpowiedzialności za oprogramowanie oraz treści dostarczone na wszystkich nośnikach (HDD, SDD, CD, DVD, Pamięci Flash itd. itp.) przez klienta.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu powinien zgrać najbardziej potrzebne dane. Na życzenie klienta serwis może wykonać usługę archiwizacji danych, której koszt będzie wliczony do końcowej ceny za usługę.
- Serwis dołoży starań, aby wady ujawnione w okresie gwarancji zostały usunięte w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów lub potrzeby zamówienia podzespołów zza granicy, okres ten może się wydłużyć.
- Czas naprawy gwarancyjnej w przypadku braku części dokumentów uprawniających do skorzystania z gwarancji ze strony klienta (np. braku karty gwarancyjnej, kopii dokumentu zakupu) biegnie od momentu dostarczenia wszystkich potrzebnych dokumentów.
- Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z usługi na każdym etapie jej realizacji.
- W przypadku rezygnacji przez Klienta z wykonania usługi po wcześniejszym zaakceptowaniu ceny, serwis może domagać się od klienta pokrycia kosztów za wykonaną pracą.
- Serwis nie odpowiada za urządzenia i akcesoria pozostawione przy sprzęcie, które nie zostały podane w zgłoszeniu serwisowym.
- Serwis nie gwarantuje skutecznego odzyskania wszystkich danych. Część danych może być uszkodzona. W przypadku większych uszkodzeń nośników odzyskanie danych może być niemożliwe lub możliwe tylko w przystosowanych do tego celu laboratoriach.
- Serwis po zakończeniu usługi odzyskania danych, oddaniu nośników oraz ich kopii klientowi zobowiązuje się bezzwłocznie usunąć odzyskane dane.
- Serwis nie udziela gwarancji na nośnik, z którego były odzyskiwane dane.
- Serwis informuje, że w trakcie pracy z uszkodzonym nośnikiem danych może dojść do jego uszkodzenia, co uniemożliwi dalsze odzyskiwanie danych. Tym samym serwis nie ponosi odpowiedzialności za następstwa wynikające z pogorszenia stanu technicznego dostarczonego nośnika.
- Serwis gwarantuje ochronę powierzonych danych i ich zabezpieczenie przed kopiowaniem oraz dostępem osób trzecich; zapewnia przestrzeganie tajemnicy handlowej, tj. tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503) oraz danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883).
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Prubit Bartosz Pruchnicki (adres siedziby firmy: ul. Drzymały 20, 64-200 Wolsztyn) jako administratora danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) swoich danych osobowych podanych podczas rejestracji lub zgłoszenia sprzętu do serwisu w celu marketingu produktów i usług własnych, z branży komputerowej, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail lub numer telefonu informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Niniejszym klient oświadcza również, że dane podał dobrowolnie oraz został poinformowany, iż przysługują mu prawa: wglądu w swoje dane, ich edycji lub poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu, co do ich wykorzystywania.